| 
			 | 
		
		
			| 
				
			 | 			
		
		
			| 
				
			 | 			
		
		
			| 
			 | 
		
		
			
				Tvorivý učiteľ fyziky V 
			 | 
		
		
			
			 
			 | 
		
		
			| 
			 | 
		
		
			
				FOTOELEKTRICKÁ FOTOMETRIA TESNÝCH DVOJHVIEZD VO HVEZDÁRNI „JÚLIA“ – PRVÉ VÝSLEDKY
				Vladimír Bahýl
			 | 
			 | 
			  | 
			  | 
		
		
			
				SÚČASNÝ STAV EXPERIMENTOVANIA NA NAŠICH ŠKOLÁCH
				Marek Balážovič
			 | 
			 | 
			  | 
			  | 
		
		
			
				INTERAKTÍVNE ANIMÁCIE V PROSTREDÍ COACH – ŠIKMÝ VRH
				Lukáš Bartošovič, Peter Demkanin
			 | 
			 | 
			  | 
			  | 
		
		
			
				FYZIKA JE MOJA KAMARÁTKA
				Mária Beniačiková
			 | 
			 | 
			  | 
			  | 
		
		
			
				HISTÓRIA A PRINCÍPY FAREBNEJ FOTOGRAFIE
				Sofia Berezina
			 | 
			 | 
			  | 
			  | 
		
		
			
				FYZIKA V SLUŽBÁCH TECHNIKY A NAOPAK
				Peter Bokes
			 | 
			 | 
			  | 
			  | 
		
		
			
				TVORIVOSŤ JE FAJN
				Mária Bystrianska , Michaela Reichelová, Ľubomíra Valovičová
			 | 
			 | 
			  | 
			  | 
		
		
			
				MOŽNOSTI VYUŽITIA ASTRONOMICKÝCH DATABÁZ V PRÍPRAVE UČITEĽOV FYZIKY
				Mária Csatáryová, Štefan Parimucha, Martin Šechný
			 | 
			 | 
			  | 
			  | 
		
		
			
				VIRTUÁLNE LABORATÓRIUM V PROJEKTE ŠKOLA ASTRONÓMIE PRE SENIOROV
				Mária Csatáryová, Vladimír Šebeň
			 | 
			 | 
			  | 
			  | 
		
		
			
				NEZNÁME KOZMICKÉ ŽIARENIE
				Alexander Dirner, Marek Bombara
			 | 
			 | 
			  | 
			  | 
		
		
			
				ANTIHMOTA, HYPERHMOTA A TMAVÁ HMOTA
				Peter Filip
			 | 
			 | 
			  | 
			  | 
		
		
			
				VOĽNE DOSTUPNÉ APLIKÁCIE PRE VYUČOVANIE TÉMY ZVUK
				František Gomboš
			 | 
			 | 
			  | 
			  | 
		
		
			
				AKO SA TVORIA POZNATKY – POZNÁVANIE S VYUŽITÍM METÓDY ČIERNEJ SKRINKY
				Viera Haverlíková
			 | 
			 | 
			  | 
			  | 
		
		
			
				VIRTUÁLNE CENTRUM VEDY SCHOLA LUDUS ON-LINE
				Viera Haverlíková, Katarína Teplanová, Marián Zelenák
			 | 
			 | 
			  | 
			  | 
		
		
			
				VYUŽITIE VIDEOANALÝZY REÁLNYCH DEJOV VO VÝUČBE FYZIKY
				Peter Hockicko
			 | 
			 | 
			  | 
			  | 
		
		
			
				FYZIKÁLNE HRY, HRAČKY A JEDNODUCHÉ POKUSY NA PREDNÁŠKOVO-EXPERIMENTÁLNYCH TURNÉ
				Oľga Holá
			 | 
			 | 
			  | 
			  | 
		
		
			
				AKTIVIZOVANIE UČITEĽOV FYZIKY PRE AKTÍVNE ŽIACKE POZNÁVANIE –MAGNETICKÉ POLE ZEME
				Peter Horváth
			 | 
			 | 
			  | 
			  | 
		
		
			
				VÝSLEDKY PILOTNÉHO TESTOVANIA ARGUMENTÁCIE V KONTEXTE VYUŽÍVANIA ENERGIE
				Jana Horváthová
			 | 
			 | 
			  | 
			  | 
		
		
			
				OPTICKÉ VLÁKNA A ICH VYUŽITIE V PRAXI - MOTIVAČNÁ PREZENTÁCIA PRE ŽIAKOV GYMNÁZIÍ
				Martina Horváthová
			 | 
			 | 
			  | 
			  | 
		
		
			
				METEOROLOGICKÉ PRÍSTROJE ZO ŠKOLSKÝCH LAVÍC
				Zuzana Hudáková
			 | 
			 | 
			  | 
			  | 
		
		
			
				SIMULÁCIE, VIRTUÁLNE LABORATÓRIUM
				Dana Jančinová
			 | 
			 | 
			  | 
			  | 
		
		
			
				VÝUČBOVÉ MATERIÁLY NA TÉMU ZVUK V PROJEKTE ESTABLISH
				Zuzana Ješková, Marián Kireš, Ewa Kedzierska
			 | 
			 | 
			  | 
			  | 
		
		
			
				PREKONAJME SAMI SEBA
				Marián Kireš, Zuzana Ješková, Claudio Fazio
			 | 
			 | 
			  | 
			  | 
		
		
			
				POČÍTAČOM PODPOROVANÉ EXPERIMENTY S PODPOROU SYSTÉMU ISES V PRÍRODOVEDNOM VZDELÁVANÍ
				Michaela Kostelníková, Lukáš Tkáč
			 | 
			 | 
			  | 
			  | 
		
		
			
				VYUŽITIE DYNAMICKÉHO GEOMETRICKÉHO PROGRAMU COMPASS AND RULER (C.A.R.) VO VYUČOVANÍ FYZIKY NA ZÁKLADNÝCH A STREDNÝCH ŠKOLÁCH
				Katarína Krišková
			 | 
			 | 
			  | 
			  | 
		
		
			
				DIMENZIE PRIESTORU A ČASU
				Dalibor Krupa
			 | 
			 | 
			  | 
			  | 
		
		
			
				HĽADANIE HIGGSA
				Dalibor Krupa
			 | 
			 | 
			  | 
			  | 
		
		
			
				INŠPIRATÍVNE NÁMETY NA ŽIACKE EXPERIMENTOVANIE
				Mária Nováková, Marián Kireš
			 | 
			 | 
			  | 
			  | 
		
		
			
				ZAUJÍMAVÉ EXPERIMENTY NA VYUČOVANIE FYZIKY
				Ľudmila Onderová, Jozef Ondera
			 | 
			 | 
			  | 
			  | 
		
		
			
				ELEKTROMAGNETICKÝ LEVITÁTOR
				Stanislav Ondruš
			 | 
			 | 
			  | 
			  | 
		
		
			
				E-LABORATÓRIA NA INTERNETE A ICH IMPLEMENTÁCIA DO EDUKAČNÉHO PROCESU
				Miroslava Ožvoldová
			 | 
			 | 
			  | 
			  | 
		
		
			
				MĚŘ, POČÍTEJ A MĚŘ ZNOVU
				Václav Piskač
			 | 
			 | 
			  | 
			  | 
		
		
			
				MĚŘENÍ ČASU TROCHU JINAK
				Lenka Prusíková
			 | 
			 | 
			  | 
			  | 
		
		
			
				VÝUKA ASTRONOMIE NA ZŠ A SŠ S VYUŽITÍM STRÁNEK ASTRONOMIA.ZCU.CZ
				Miroslav Randa, Ota Kéhar
			 | 
			 | 
			  | 
			  | 
		
		
			
				MONITORING JASU NOČNEJ OBLOHY
				Pavol Rapavý, Peter Begeni
			 | 
			 | 
			  | 
			  | 
		
		
			
				FYZIKÁLNA SHOW AKO MOTIVAČNÝ PRVOK VO VYUČOVANÍ
				Martin Štubňa, Ľubomíra Valovičová, Ján Ondruška
			 | 
			 | 
			  | 
			  | 
		
		
			
				PROJEKTOVÁ METODA ASTRONOMIE JAKO JEDNA Z CEST KE ZVÝŠENÍ ATRAKTIVITY VYUČOVÁNÍ FYZIKY
				Zuzana Suková
			 | 
			 | 
			  | 
			  | 
		
		
			
				FYZIKÁLNY EXPERIMENT ZA VLASTNÉ
				Pavol Valko
			 | 
			 | 
			  | 
			  | 
		
		
			
				SOLÁRNE KOLEKTORY AKO KRÁTKODOBÝ A DLHODOBÝ ŽIACKY VEDECKÝ PROJEKT
				Ľubomíra Valovičová, Ján Ondruška
			 | 
			 | 
			  | 
			  | 
		
		
			
				ZAVÁDZANIE FYZIKÁLNYCH POJMOV LOM SVETLA A INDEX LOMU AKTÍVNOU POZNÁVACOU ČINNOSŤOU ŽIAKOV
				Michaela Velanová, Peter Demkanin
			 | 
			 | 
			  | 
			  | 
		
		
			
				MEDZIPREDMETOVÉ VZŤAHY A MEANDRE RIEK
				Klára Velmovská
			 | 
			 | 
			  | 
			  | 
		
		
			
				Z FYZIKÁLNEJ KUCHYNE GYMNÁZIA PÚCHOV II
				Mgr. Mária Pastorková
			 | 
			 | 
			  | 
			  | 
		
		
			
				TVORIVÝ UČITEĽ FYZIKY V, FESTIVAL FYZIKY 2012
			 | 
			 | 
			 | 
			  | 
		
		
			| 
			 |